Zasady współpracy
Nasze podejście do współpracy z Klientem opiera się na następujących zasadach:
- uważne wysłuchanie Klienta i ustalenie jego realnych potrzeb;
- zaplanowanie i uzgodnienie zakresu pracy;
- opracowanie optymalnych rozwiązań;
- stała analiza procesu świadczenia usług;
- stała komunikacja z Klientem;
- rzetelne i punktualne rozliczanie się z powierzonych zadań;
- przewidywalność realnych kosztów.
Kancelaria dopasowuje do potrzeb indywidualnego Klienta rodzaj i wysokość wynagrodzenia. Możliwe są przynajmniej trzy rodzaje rozliczeń:
- ryczałtowe – stosowane zwykle przy stałej obsłudze przedsiębiorców; jest to stała kwota miesięczna lub kwartalna,
- godzinowe – uzgodnione w oparciu o czas pracy konkretnego prawnika (stawka uzależniona jest od kwalifikacji i doświadczenia prawnika: od 110 zł do 180 zł netto za godzinę – z dokładnością do 6 minut),
- ogólne – za jednorazowo wykonaną usługę – w zależności od stopnia skomplikowania sprawy i jej czasochłonności; Klient zawsze ma pełną świadomość kosztów. Istnieje możliwość płatności w transzach.
W przypadku niektórych spraw elementem wynagrodzenia może być tzw. premia za sukces (success fee).